The Sunday Morning Slasher
When an intruder bursts into Melinda Aguilar’s apartment she fears the worst. But Aguilar miraculously frees herself and calls for help. When police arrest the intruder and run his background, they suspect he’s behind a vicious multi-state murder spree.