Devil's Bargain
Neil Darish seeks help from McCarthy’s unlikeliest resident to pursue his mine tour project. Tim Mischel gets a reminder of home when Mark Wacht pays him a surprise visit, and Jeremy Keller treks to the Mother Lode Mine.