Pro scout Roy McDaniel arrives in Myrtle Beach to ask Kenny to mentor Ivan Dochenko, a promising young Russian pitching prospect. Stevie lays down the ground rules for his return to Kenny's team, while grappling with Shane and Kenny's relationship.