Pop Ups: Cyst Pits
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Tameru is a drag queen whose myriad of cysts are the real drag. Devon thinks her uneven skin may be from a hysterectomy. Amy's head growths make her look like a "hot mess."