Pop Ups: The Incredible Shrinking Lipoma
All new juicy pop-up facts and behind-the-scene secrets finally revealed! Gerald is back to see Dr. Lee and a hand specialist about his finger bump. Vinnie has a large birthmark on his neck. Leta has a lump on the back of her thigh that she's been hiding.