Full Faith and Credit
Amidst as much fanfare as Deadwood can muster, Alma opens Deadwood's first bank. Cochran ministers to Tolliver, but it's unclear now who's sicker. Hearst meets with Swearengen and Tolliver; Bullock brokers a deal.