Blow the Man Down
Mother Nature blows back as the four remaining captains battle to tank their fall quotas. Landon prays for deliverance on his first solo mission, while Sig persists in fishing in 20-foot seas. Ferocious tides risk washing a Time Bandit crewman overboard.