Cheap Old Barns and Ballrooms!
In New York, Elizabeth and Ethan visit two 1800s-era homes whose unique features include a massive barn, formal ballrooms and historic landmark status. Then, they find out how a first-time homeowner turned a restored 1930s bungalow into his dream home.