A Jag, a Baker, a Memory Maker!
From a 1964 Ford Falcon Sprint to a 1962 Jaguar XKE coupe, plus an early Baker Electric, Wayne chases three vehicles that tell the story of the power of cars to connect people across decades through the love of collecting.