Meetup in Copenhagen
Melissa and Bjarne meet up with Neel and Stephania in the middle of Copenhagen to celebrate that they still haven't been caught. On their way out of Copenhagen, the investigators track Melissa and Bjarne's car, and an intense chase unfolds on Funen.