Connections or cake?
Anna Thygesen and Simon Stenspil take on the battle against married couple Thomas Evers and Sæpor Kristinsson. Thomas and Sæpor start the trip by driving towards Kirke Hyllinge, where they have brought a dance and cake as a bribe.