Barnwood Backyard
The crew takes the week off to build furniture, cut trees and plant gardens in their own backyards in West Virginia, Kentucky, Pennsylvania and Virginia. Also, Mark Bowe visits the finished Catskill Cabin in Shawangunk, New York.