The Suite Life of Barbie and Ken
Jonathan Knight and Kristina Crestin must create Barbie's iconic bedroom suite, as they battle Alison Victoria and Ty Pennington, who are building a first-ever den for Ken. Special guests Allison Holker Boss and ET's Nischelle Turner join the fun.