The Day the Glacier Fell
A father son shrimping trip turns deadly when Otto and his sons must outrun a colossal caving glacier. Meanwhile, Atz Lee and Charlotte rush to save the life of a stuck cow, and Eve and Jane fish for salmon for their family.