The Girl Who Showed Her Butt
Eight 90-day singles are ready to give love another shot, but not everyone can escape their past. Rob and Tiffany want a fresh start. Tim is shocked by a familiar face. Usman and Cortney have history, and Chantel's harboring a secret.