I'm Gonna Go Home
Chelsea panics before the wedding, and Jason and Cassia try to resolve their differences in Vegas. Then, Mohamed goes AWOL on Danielle, Brett has to choose between Daya and his mom and Jason's wedding day is not what he'd planned.