Culture Shock
Living with Russ' parents takes a toll on Paola, while her wild ways turn up the heat with Russ' friends. Kirlyam misses home, and Aziza meets Mike's skeptical family. Then, Louis prepares his boys and ex-wife for Aya's arrival.