Caging a Stallion
Loren and Alexei butt heads over priorities. Tarik approaches Hazel about a prenup. Danielle gets a makeover to get back into the dating scene. Larry anxiously waits for Jenny to arrive in the US. Jon tries to make Fernanda happy.