A Dog's Breakfast
Luke embarrasses Madelein in front of their wedding planner. Greta and Matthew share an awkward reunion in the UK. Manon confronts her parents about her childhood. Sumit's extended family disapproves of Jenny. Chloe pressures Johny to quit his job.