HEA Strikes Back!: She's a Wolf
Angela and Michael relive the biopsy. Kalani and Asuelu prepare for the drive to California. Elizabeth and Andrei revisit the trip to Moldova. Tania and Syngin discuss communication. Colt and Debbie discuss Vanessa, and Jess sets the record straight.