Truth Hurts
Sparks fly when Kim meets Usman's friend. Andrei confronts Libby's mom about Charlie. Liz questions if Ed is trying to be a husband or her father. Shaeeda gets baby fever. Jenny worries Sumit is getting bored. Angela makes a decision about her marriage.