A Thanksgiving Ultimatum
The family competes in their annual Turkey Bowl at Thanksgiving, and it's an important holiday this year -- both Jonah and Liz are inviting their significant others to meet the extended family. Then, Trent and Amber give Jonah an ultimatum.