Zombie Fish Apocalypse
A disastrous fish haul threatens the colony's food supply. Pushing to build a second outpost, Adam sets off down river alone but when his canoe capsizes, he's at risk for hypothermia. Tensions between Oliver and the group reach a boiling point.