Prediction Murder
Crime reporter Ruby receives clues to a murder that happened five years earlier involving a local psychic.
When crime reporter Ruby Herring receives clues to a murder that happened five years earlier involving a local psychic, she joins forces with Detective Jake Killian to help crack the case.