Love & Friendship
Lady Susan Vernon is temporarily living at her in-laws' farm. She decides to find a husband for her daughter Frederica.
Set in the 1790s, the film concerns beautiful young widow Lady Susan Vernon who has come to Churchill, the estate of her in-laws and, while there, is determined to be a matchmaker for her daughter Frederica – and herself too, naturally.