Love, Fall & Order
When Claire goes home to save her dad's annual Fall Fest on the pumpkin farm, sparks fly with an old rival – the lawyer she now faces in court.
When Claire goes home to save her dad's annual Fall Fest on her family's pumpkin farm, sparks fly with an old rival – the opposing lawyer she now faces in court.