Ironclad: Battle for Blood
It's been a year since the Battle of Rochester Castle, but invaders are looming. After they kill Hubert's father, Hubert decides to strike back.
It's 1216, just one year after the battle at Rochester Castle, and a new enemy threatens English - bands of Celtic raiders. After the death of his father at the hands of these raiders, Hubert is determined to defeat them, once and for all.