Across the Waters
Fuglene Over Sundet tells the story of the Danish Jews' escape to Sweden in October 1943.
Fuglene Over Sundet tells the story of the Danish Jews' escape to Sweden in October 1943. Who can be trusted when Gestapo and Danish collaborators are doing everything to stop anyone from fleeing the country.