Sheldon, dr. Linkletter og Meemaw slår sig sammen om et videnskabeligt eksperiment. Mary bliver jaloux, fordi pastor Jeff og Brenda tilbringer for meget tid sammen. Og Georgie får en ny bibeskæftigelse.