This is Literally The Finale
Sarah deler et billede af sin have, der straks gør hende til en berømthed på nettet. Rachels jalousi fører hende i armene på den døde Mega-Bilby. Bliver pigerne nogensinde venner igen? Find ud af det i denne ekstralange sæsonfinale.