Enter Bushworld Part One
Efter én drink for meget vakler Rachel ud i bushen for at tisse ved et træ, hvor hun utilsigtet falder gennem en portal til Bushworld-dimensionen. Sarah venter tålmodigt på hende, men timerne bliver til måneder, og månederne bliver til år.