Witness: Libya
Michael Christopher Brown besøgte Libyen fem gange under de uroligheder, der førte til Muammar Gaddafis fald. Nu er revolutionen forbi, men situationen i Libyen bliver mere og mere kompliceret, og kampene fortsætter.