Porsche 944 Turbo – 2. del
Edd er færdig med at forvandle en 1987 Porsche 944 Turbo til en racerbil. Men da han og Mike sætter kurs mod Silverstone, har de kun ét spørgsmål – kommer de til at tjene på den?