Hilux – Australia
På vej til outbacken er Mike og Elvis på jagt efter Australiens foretrukne pickup, HiLux. På trods af dets slidte udseende fra mange års brug på gården, sigter drengene efter at forvandle dette store brugskøretøj til det ultimative offroad-dyr.