Revelations
Da en gådefuld ulykke koster Gwen, Joe og flere andre fra deres inderkreds livet, forsøger tidligere Remnant-medlemmer at få styr på lederens komplicerede eftermæle, og nye stemmer bliver hørt for første gang.