The Pack starter med et bombeangreb, der dræber officerer blandt en enhed af grænsevagter ved Bieszczady-bjergene. Kun en af dem overlever. Kaptajn Rebrow (Leszek Lichota) mister sine venner og sin elskede Ewa i angrebet.