The Storm
Ovenpå et overvældende tab må de forskellige grupperinger trodse en voldsom snestorm. Mens en gruppe tager sig af en fjende, der er opstået indefra, tvinges en anden til at træffe en afgørelse, der drejer sig om liv eller død.