Judge, Jury, Executioner
Rick holder med Shane i en vigtig beslutning, det får Dale til at bekymre sig om, hvorvidt gruppen er ved at miste sin menneskelighed. Carls handlinger får utilsigtede konsekvenser for gruppen.