Hope
“Vitals. A True Human Story” skildrer en gruppe Covid-19-ofres erfaringer, deres karrierer og deres familier i løbet af de mest kritiske måneder på Parc Taulí Hospital i Sabadell. En historie om at kæmpe, om solidaritet og om tilværelsen.