The Union of the Wizard & the Warrior
Denne mørke komedieserie fortæller historien om et gymnasium og de to mennesker, der næsten driver det - Danny McBride og Walton Goggins spiller rollen som viceforstandere i en episk magtkamp, der kæmper om topplaceringen: at blive skoleleder.