Min dyrebare mobilos
Panda er træt af at skulle dele sin telefon med Grizz og Isbjørn, så han forbyder dem at låne den. Men da de beslutter sig for at få nogle superseje og spritnye mobiltelefoner, må Panda beherske sig for ikke at lade jalousien æde ham op.