Nødsituationen
Grizz kommer hjem med en levende krabbe og tror, at den kan være brødrenes nye kæledyr. Men da krabben niver Isbjørn i øret og ikke giver slip, må Panda og Grizz få deres sårede bror på hospitalet i en fart!