The One with the Joke
Chandler bliver vred, da et mandeblad trykker Ross' vittighed. Både Chandler og Ross påstår at have fundet på vittigheden. Phoebe fornærmer Monica og Rachel med sin ligefremhed. Joey påtager sig modvilligt jobbet som tjener på Central Perk.