The Three Burials of Cristina Ortiz
Cristina er involveret i en sær ”ulykke” og havner i koma. Valeria kontakter Venenos familie, mens hun forsøger at finde ud af, hvad der er sket. Slutningen nærmer sig, og Valeria vil kæmpe for at opfylde Cristinas sidste ønske.