Fog Fest
Idet Crystal Coves tågefestival nærmer sig, kæmper Velma med at finde svarene på byens seriemorderproblem – og en date. Mens Daphne udforsker sine følelser for en mystisk fremmed, dyster Fred og Norville om tågekongens krone.