En perlerække af biler
En lastbilchauffør besvimer på motorvejen og kører ind i en række biler. Der er lange køer, og Berra skynder sig derhen. Benny får en akut alarm om en alvorlig ulykke på Essingeleden, og Gojan får en usædvanlig opgave i det centrale Stockholm.