Varevogn på afveje
Ved Herning er en varevogn kørt galt og har lukket tilkørslen til motorvejen. Redderen Carl Johannes skal arbejde hurtigt, men opgaven går slet ikke som planlagt. På en mark ved Bækmarksbro er en varevogn kørt fast ved togskinnerne.