Chicklet
Selina lægger sig fast på en placering af sit præsidentielle bibliotek. Dan havner i en sladderspalte. Mike og Selina arbejder på hendes bog. Jonah prøver at cementere en stor donation. Gary håndterer en mindre krise ved Madam Tussauds.