Helsinki
Selina og staben tager til Helsinki for at færdiggøre en aftale. De er bekymrede over, hvilken velkomst Selina får i Europa. Dan ringer til Mike for at få råd til at håndtere pressen, og Mike har brug for Jonahs hjælp.