Man on Fire
Gennem flashbacks til valgaftenen i 1960 afslører Enzo for Elena, Stefan og Bonnie, at han har fundet ud af, hvad der skete med hans tabte kærlighed, Maggie. Derefter udvikler tingene sig til det værre med modvillig hjælp fra Liv og Luke.